۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۹:۳۸

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی:

ناوگان خدماتی بنادر شهرستان عسلویه توسعه می‌یابد

ناوگان خدماتی بنادر شهرستان عسلویه توسعه می‌یابد

بوشهر- معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: با توجه به اهمیت منطقه عسلویه از لحاظ صادرات و بویژه صادرات گاز شرایط برای توسعه ناوگان دریایی و خدماتی آب‌های این منطقه فراهم می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید علی نازی عصر سه شنبه در بازدید از بنادر شهرستان عسلویه اظهار کرد: به فراخور اهمیت منطقه عسلویه مدیران کل دریایی کشور در این منطقه گرد هم آمدند تا برای بهبود خدمات رسانی با یکدیگر هم افزایی و همفکری کنند.

وی بیان کرد: در حضور مدیران کل دریایی با برنامه‌های زیربنایی و بررسی حوادث و اتفاقات که در چند سال اخیر در منطقه رخ داده برنامه ریزی منجسم تری در راستای بهبود خدمات رسانی به بنادر و کاهش خطرات و ریسک‌ها آن انجام خواهد شد.

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی تصریح کرد: در همین راستا یک سری تجهیزات و امکاناتی که در اختیار منطقه قرار داده شده که بخشی از آن شامل ۲ شناور چند منظوره پایش است.

علی نازی ادامه داد: در اجرا طرح آمایش تجهیزات نیز یک آتشخوار بزرگ و فوق تخصصی به این منطقه اختصاص داده شد که اکنون در مرحله عقد قرارداد ساخت قرار دارد.

وی اضافه کرد: همچنین ایستگاه‌های بیشتری برای شناورهای ناجی اختصاص داده می‌شود تا وضعیت امدادرسانی و جست و جو و نجات در آب‌های خلیج فارس و بویژه منطقه عسلویه از لحاظ کمی و کیفی توسعه پیدا کند.

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با هیأت همراه در سفری ۲ روزه امروز وارد عسلویه شده تا وضعیت بنادر مختلف این شهرستان را از نزدیک مورد بررسی و ارزیابی قرار دهد.

کد خبر 5920947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha